گروه دوبله هنر ایرانیان
گروه دوبله هنر ایرانیان

گروه دوبله هنر ایرانیان

گزارش باکس آفیس ، ادامه صدر نشینی آخرین جدای

Related image


 گزارش باکس آفیس ، ادامه صدر نشینی آخرین جدای تحلیل و بررسی باکس‌آفیس هفته گذشته:


باکس آفیس این روزها در شرایط پرجنب و جوش و هیجان‌انگیزی قرار دارد. دوشنبه ۲۵ دسامبر مصادف با تعطیلی روز کریسمس است و یکی از طلایی‌ترین بازه‌های زمانی سال در تقویم باکس آفیس محسوب می‌شود. اما چیزی که باکس آفیس این روزها را هیجان‌انگیزتر کرده «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) است. این فیلم توانست در ادامه عملکرد موفق خود در هفته دوم اکرانش نیز موفق به صدرنشینی در گیشه شد. این فیلم که هفته گذشته فروش فوق العاده ای را تجربه کرده بود این هفته با فروش 68 میلیون دلاری خود توانست مجموع فروش خود را به 365 میلیون دلار برساند. مجموع فروش داخلی این فیلم تا کنون در امریکا به 365 میلیون دلار و در سطح جهان 791 میلیون دلار رسیده است و "آخرین جدای" از هم اکنون یکی از پرفروشترین آثار سینمایی سال 2017 محسوب میشود. 


اما در رتبه دوم این هفته فیلم تازه وارد "جومانجی :به جنگل خوش آمدید" قرار دارد که به نوعی ادامه ای بر فیلم خاطره انگیز دهه نودی جومانجی است که با بازی به یاد ماندنی "رابین ویلیامز " فقید در ذهن دوستداران فیلم و سینما نقش بسته است. در این بازسازی بازیگران نام آشنای این روزهای هالیوود از جمله دواین جانسون ، جک بلک و کوین هارت در آن ایفای نقش نقش می کنند. این فیلم که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده توانست در آخر هفته با فروش 36 میلیون دلار در رتبه دوم قرار بگیرد


رتبه‌ی سوم متعلق به سومین اثر سینمایی مجموعه "پیچ پرفکت" می‌باشد. "پیچ پرفکت 3" با 20 میلیون دلار فروش توانست در رتبه‌ی سوم قرار بگیرد اما فروش آغازین دو نسخه‌ی قبلی این مجموعه با بازخورد مثبت بیشتری از جانب طرفداران همراه بود. داستان این قسمت از این قرار است  که : بعد از پیروزی قهرمانی، بلاز از هم جدا میشن و می‌فهمن که واسه نواختن موسیقی با دهن، شغل درستی پیدا نمیشه...


رتبه چهارم متعلق به جدیدترین اثر هیو جکمن هست یعنی "برترین شومن" . این فیلم موزیکال با هنرنمایی هیو جکمن و میشل ویلیامز موفق شد در هفته‌ی آغازین اکران خود نزدیک به 9 میلیون دلار فروش داشته باشد که در مقایسه با بودجه‌ی 84 میلیون دلاری این فیلم موفقیت چندانی برای این اثر سینمایی محسوب نمیشود.


در رتبه پنجم انیمشن فردینانند قرار دارد که از رتبه دوم هفته گذشته به رتبه پنجم  در این هفته سقوط کرده . این فیلم که با بودجه 111 میلیون دلاری ساخته شده توانست در دومین هفته اکران خودش 7 میلیون دیگر به اندوخته خودش اضافه کند و مجموع فروشش را به 26.8 میلیون دلار برساند که رقم چندان بالایی در مقایسه با بودجه فیلم نیست.


در رتبه های بعدی به ترتیب انیمشین کوکو با 5 میلیون دلار ،کوچک سازی با بازی مت دیمون با 4.6 میلیون دلار که شکست سنگین دیگری رو برای این بازیگر رقم زد ، Darkest Hour با بازی گری اولدمن با 4.1 میلیون دلار ، کمدی Father Figures با 3.2 میلیون دلار و شکل آب با 3.1 میلون دلار قرار دارند.


http://t.me/iraniandubgroup2017

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.